tirsdag den 7. december 2010

7. december - Buksens musiksmag





JA DAAA så blev det den 7. december, vigtigt alligevel. Igen har jeg absolut intet at sige, og kan da igen henvise til Buksens selvsmagenhed, der her antager nye og hidtil usete dimensioner. Der er dårligt til at være i vores bydel pga. hans kæmpe ego.
Da ja intet indholdsrigt at fortælle fra mit eget liv, kan jeg jo lege Djævlens Advokat. En af de bedste ting er at udtale sig om ting man ikke har forstand på. Som f.eks. Buksens musikvalg, der til tider er mærkeligt med det formål at være mærkeligt. Igen det har jeg ingen forstand på.
Jeg mener helt ærligt, det er skudda noget mærkelig musik han har opstillet på sin liste nedenfor:
Nr. 10 Ja selvfølgelig er der Tom Waits, manden synger mærkeligt og spiller et MESCALINTRIP i filmen Domino, så selvfølgelig er det på Buksens liste
nr. 9 Major Parkinson et eller random norsk band, der er åhh så indieat ingen andre har hørt om det. Jeg kan dog godt lide navne cadeu til det. Stemmen beskrives som harsk smør, jaja har ikke hørt det.
nr. 8 Ja der er da et mashup på listen også, selvfølgelig og det lyder da også hyggeligt. Men helt ærligt Buksen (og Sokken og til dels Habitten din "Synes-Godt-om-Mashups-andre-uploader-på- facebook-type"), enhver idiot kan jo tage to stykker musik sammen der lyder ens, og kalde det for sit eget!
nr. 7 Aner ikke hvad det er, men helt ærligt! En Indie rapper fra Canada og en electronica producer fra Belgien (!). Belgien er et sygt land.
nr. 6 Johnson og U-dollar-tegn er på, her overrasker du Buks, men positivt, alle ved at at Johnson er fantastisk og han skal hyldes. Derfor er det egentlig skuffende på en 6. plads. Men når man er musiksnob så er det nok svært at placere ham højere.
nr. 5 Så 17 sekunder og manden har sminke på og jeg har det fra pålidelige kilder at han også skulle danse mærkeligt. Det er sku da for mærkeligt er han fra Belgien???

Ja det er let at være arrig og urefærdig men det er ret underholdende - prøv det.

Julehistorie:
"Nisserne i udkantsdanmark vågnede op til et smukt sneklædt landskab, og nissefar, der havde en ekstremt rød og gammel nissehue, da han jo var den øverste myndighed i nissefamilien, ganske vidst bortset fra gammelnissen, der havde en endnu rødere hue, samtidig var han anset som en af de vigtigste nisser (altså gammelnissen), fordi han hvert år d. 15 december kl 17.32 siden år 0 havde reddet julemanden fra at blive kvalt i en mandel fra mandelsorbeten, som han (julemanden og ikke geden) elskede at nyde til en god..."

- Trøjen

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig allerede til Trøjens top 10 :)

    SvarSlet
  2. Jeg har ingen data på det, men jeg glæder mig derimod til Buksen fuldbyrder sin i morgen.

    SvarSlet
  3. Hej :-)

    Jeg skriver her, fordi jeg synes du har en sjov og velskrevet blog.
    Jeg vil derfor gerne tale med dig om udvikling af bloggen.
    Du må meget gerne skrive til min mail, så kan vi tage den derfra.

    mvh,
    Anders.
    anders.trust@goviral.com

    SvarSlet