torsdag den 16. december 2010

_



Såh deet...

Hermed åbenbart en trailer til den franske version af Clash of the Titans kan jeg næsten regne mig frem til, uden at have set hverken den eller den engelsksprogede. Vi er så frygteligt skrappe til at være eksperter på rigtig meget vi ikke rigtig forstår os på. Det er sikkert derfor folk er så glade for at læse vores tekster. Nå men det er egentlig et lidt ubetydeligt indlæg i den store historie om bloggen Klunset. Vel egentlig bare et komma, der er sat lidt forkert kunne man sige. Derfor har jeg snedigt nok valgt at kalde indlægget "_". Så nu da Trøjen ihærdigt forsøgte at udøve meningsløshed (der fik jeg vist lige pillet meningsløsheden fra d. 15. dec, eller hvad?), ville jeg da lige komme med en meningsforladt kommentar til det. Vær så god (er det ikke det man siger når man kvækker værsgo?) Og dermed fik min meningsløse kommentar lige mening, da den skulle kommentere på trøjens meningsløshed og Trøjen vandt, men ikke over geden. Vi vender stærkt tilbage med opfølgende spørgsmål. Og muligvis lidt gøjl i form af virale kampagner og trailers. Se det lyder bar' godt! Vi høres ved derude!

Den her går ud til dig Anders Trust!

2 kommentarer:

  1. Det sjove er så ved denne trailer, at det ikke er en trailer. Det er en reklame for Nokia.. Fra mig til jer, glædelig jul :)

    SvarSlet
  2. Glem alt hvad der står i det indlæg. Mine links er selvtænkende.

    SvarSlet