onsdag den 1. december 2010

Julefrokost 1.1

Heeeelloo everybody! Sokken vender også stærkt tilbage til den ellers døende blog. Efter en snak med Buksen kom vi begge frem til, at bloggen var en skide god idé og det var synd at vi lod den dø. Et ny logo, en ny baggrund og en ny start på bloggen (igen). Og som i alle ved betyder det en ting.. ja nemlig. Fredagsnumsen er tilbage! Stærkere end nogensinde før! Og jeg lover jer at have nogle fantastiske eksemplarer på fredag.

Men som mit første indlæg i 9000 år vil jeg tale om julefrokoster. Eller nok snarere vores julefrokoster her hos Klunset. Vi er nemlig igang med at opbygge en tradition for, at skulle holde en julefrokost sammen hvert år hjemme hos mig (Sokken). Til trods for vores forskelligheder og distancen mellem os, har vi formået at opretholde traditionen de sidste 3 år. Den næste bliver her d. 4 december og det ser jeg sku frem til! Det er aldrig kedeligt og sidste år var helt eminent. Haps, haps - der er ikke mere snaps. Vi fik drukket en hel del under middagen af diverse juleøl og snaps. Derefter rykkede vi på mit værelse, fik skruet op for musikken og længe gik der ikke før der blev foreslået, at vi skulle lave vores egen version af Venga Boys - Boom Boom Boom. Self skulle vi det. Det kan beskrives på mange måder, men hvorfor skulle jeg begynde på det, når jeg bare kan vise jer det.

Fra venstre: Buksen, Habitten, Sokken, Trøjen og Cap'en.

Ufatteligt sjovt. Set udefra ser det måske plat ud, men i kender det jo selv: Man skulle fucking have været der! Vi endte med at ramme byen senere på aftenen. Hvis på lørdag (d. 4) bliver bare halvt så fed er vi nået et godt stykke! Det jeg forsøger at sige er: Julefrokost, FUCK YEAH! Nu er der taget hul på bylden og vi ses jo til næste spændende indlæg. Jeg vil personligt prøve at ligge mere tid ind i bloggen end jeg gjorde før. Men jeg har også oceaner af tid -- 3.g året er nemlig knap så tidskrævende (endnu!). Men til næste gang!

- Sokken

1 kommentar:

  1. Habitten er fantastisk god til at kaste med burger-papir!

    SvarSlet