mandag den 20. december 2010

Forsinket fredagsrøve




Heeeelllooo everybody. Det har været en travl weekend fra Sokkens side af, så mit numseindlæg kommer med et par dages forsinkelse. Men jeg kan forsikre jer om, at det er ventetiden værd. Jeg har fundet nogle pragteksemplarer til jer!

Nå, men. Så blev det juleferie? For det flestes vedkommende hvertfald. Juleaften og nytårsaften nærmer sig med hastige skridt. Og hvem ser ikke frem til de to mest skuffende aftener på året? Ikke forstået på den måde, at jeg ikke bryder mig om de to dage. Jeg elsker julen og nytåret og alt det indebærer. Men år efter år sætter vi os for, at aftenen skal være vildere og sjovere end den forrige. Forventninger er altid skyhøje og man ender altid med at vågne dagen efter med en følelse af skuffelse.
Det vil jeg dog prøve at ændre i år. Eller hvert fald skrue ned for forventningerne. Og se hvordan det går :)..

Men jeg vil vende tilbage til at lave ingenting. Skal ind og se Tron: The Legacy senere sammen med Buksen. Til næste gang!

- Sokken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar