torsdag den 2. december 2010

Siden sidst

Hej medskribenter, modskribenter og andre, der frekventerer denne genfødte platform af informative såvel som underfundige indlæg.

Det er med betydelig glæde at jeg kan annoncere habittens tilbagevenden til dette herlige sted.


Siden sidste gang er der sket en del. Jeg har fået en ny hat. Det skete tilbage i de dage, da sommerferien stod for døren (det synes pludselig langt væk). Men hvad har den så givet mig denne hat? Ikke det store må mit umiddelbare svar være. Habitten trækker nemlig ca. en gang ugentligt en lyseblå rengøringsskjorte med ISS syet ind over venstre brystlomme over hovedet og fjerner jakkesættenes svineri ude på Tre-For Park til en middelmådig hyre (intet nedsættende sagt om det job, though). Derudover har jeg underskrevet en kontrakt, der tvinger mig i den grønne skjorte fra d. 1. februar 2011 og 4 måneder frem i Nørre Sundbys militære arrangement.


Jeg glæder mig til endnu en gang at svinge penslen over et (næsten) nyt lærred.


Og nu et lille fotografi af det usædvanligt smukke vintervejr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar