fredag den 10. december 2010

Fredag + numse



Så blev det fredag igen. Og som altid har jeg fundet et par fantastiske eksemplarer frem til jer allesammen - jer 3-4000 mennesker der følger vores blog dagligt! Nej, i det her indlæg finder i hverken politiske holdninger, min yndlings musik fra 2010 eller skøre julehistorier. I får jer et par fantastiske numser at kigge på og et endnu mere fantastisk indblik i Sokkens uge! Kunne man ønske sig mere? Det tror jeg inte.

Det ville være sjovt, hvis jeg kunne skrive en roman her om, hvor fed den her uge har været. Det kan jeg desværre ikke. For mit vedkommende har den udelukkende stået på SRP (Studieretnings Projekt). Og det har ingen intentioner om at kede jer med. Tilgængel kan jeg fortælle jer lidt om Klunsets julefrokost i lørdags!

Vi mødtes jo allesammen hjemme hos mig til en gang lækker spisning. Eller næsten. Der skete desværre det, at Trøjen blev syg i løbet af dagen og kunne derfor ikke komme. Men det forhindrede ikke os andre i at få os en hyggelig aften. Vi spiste en masse god mad og fik en hel del øl ned. Da klokken nærmede sig 02:00 og diverse vodka, snaps, dr pepper (fucking klamt) og øl var ved at være tomme, blev der forslået, om vi ikke skulle i byen. Self skulle vi i byen. Vi nåede byen og Habitten formåede kun at vælte 17 gange i gode vejr. Jeg vil ikke gå i gang med at forklare hvad der herefter skete, for kan ikke rigtigt huske det.
Nogle havde gang i bordfodbold og ja.. Aftenen er lidt tåget herfra. Men Buksen formåede at blive så stiv, at mente en tilfældig cykel var hans. Derfor blev han også ramt af stor forundring da hans nøgle ikke virkede. Det kunne sku ikke passe! Så cyklen røg over skulderen også begyndte han ellers at gå. Heldigvis fandt Cap'en og Habitten ham og fik ringet efter nogle der kunne få ham hjem. Det var selvfølgelig først efter at Habitten havde lagt an på en tilfældig pige og derefter kommet op og toppes med hendes fyr efter at have grint af fyrens navn!
Jeg var tilsyneladende blevet sur over at jeg ikke kunne finde nogle på et tidspunkt og nægtede åbenbart at sige farvel da vi smuttede...

Det skal lige gentages, at aftenen har mange huller og ingen af os kan huske specielt meget efter vi kørte fra mig af. Men jeg siger hvert fald tak for en fed aften drenge! Jeg ser frem til næsten år.

Ellers må i allesammen have en god weekend! Jeg vil vende tilbage til min SRP..

- Sokken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar